Invitație Filiala Sălaj
- Anunţuri, Toate știrile, Uncategorized
- februarie 7, 2024
.: 2017 :.
Examenul de grad principal 2017
UPDATE 3 noiembrie 2017
IAŞI:. Promovabilitate 100% la examenul de grad principal 2017
Toţi candidaţii la examenul de grad principal au obţinut notă de trecere, anunţă Comisia Locală de Examen de Grad principal.
La examen s-au înscris 298 de candidaţi. 247 sunt asistenţi medicali generalişti, iar 51 moaşe şi asistenţi medicali de alte specialităţi.
Cea mai mare notă – 9,80 – a fost obţinută de un candidat la specialitatea farmacie, iar cea mai mică – 7,00 – de 18 candidaţi.
37 de candidaţi au note între 9,00 şi 9,80. Alţi 128 de participanţi la examen au obţinut note între 8,00 şi 8,80, iar 133 de candidaţi – între 7,00 şi 7,90.
În urma examenului, la titulatura oficială a asistenţilor medicali şi moaşelor care au promovat examenul se va adăuga cuvântul „principal”.
Candidaţii pot contesta rezultatele prin fax (0232240695), pe e-mail secretariat@arhiva.oammr-iasi.ro sau pe adresa de corespondenţă (OAMGMAMR Iaşi, Str. Piaţa Unirii nr.5, sc.A, parter), în 24 de ore de la data afişării. Contestaţiile vor fi soluţionate în 48 de ore.
În urma rezultatelor examenului, asistenţii medicali şi moaşele vor obţine, pe lângă noua titulatură, şi 10 credite EMC.
Adeverinţele de grad principal pot fi ridicate de la Filiala Iaşi începând de pe 14 noiembrie 2017.
Descarcă Rezultatele examenului de grad principal 2017 – Iaşi
UPDATE 3 noiembrie 2017
IAŞI:. Restituirea taxei de participare la examenul de grad principal 2017
Asistenţii medicali ieşeni ale căror dosare au fost respinse la examenul de grad principal, sesiunea noiembrie 2017, îşi pot recupera banii reprezentând taxa de participare la examen.
„Solicitarea de restituire a sumei de participare la examen se depune, în termen de 30 de zile de la data încheierii examenului, la filiala la care candidatul a depus dosarul de înscriere. Suma de participare la examen se restituie în termen de 30 de zile de la data solicitării.”, se precizează într-o adresă a Comisiei Centrală de Examen Grad principal 2017.
Solicitanţii au obligaţia de a depune cererea de restituire a taxei de participare la examen în perioada 2 noiembrie – 2 decembrie 2017.
Cererile primite după data de 2 decembrie 2017 nu vor fi luate în considerare.
Descarcă Cererea de restituire a taxei de examen de grad principal (format .PDF)
UPDATE 1 noiembrie 2017
IAŞI:. Examenul de grad principal 2017 – repartizarea candidaţilor pe săli
Publicăm listele cu repartizarea pe săli a candidaţilor la examenul de grad principal, sesiunea 2017.
Vă rugăm să verificaţi exactitatea datelor de identitate.
Asistenţii medicali generalişti, surorile medicale şi oficianţii medicali vor susţine examenul pe 2 noiembrie.
Asistenţii medicali din alte specializări sunt programaţi pe 3 noiembrie 2017.
Accesul în sălile de examen se face între orele 8.30-8.45, pe baza actului de identitate (buletin, carte sau paşaport), aflat în termen de valabilitate.
Examenul se desfăşoară timp de două ore.
Corectarea testelor se face în prezenţa candidatului şi a doi martori, candidaţi la examen.
Nota minimă de promovare a examenului este 7.
Descarcă fişierele ataşate:
Repartizarea candidaţilor la examenul de grad principal – 2 noiembrie 2017
Repartizarea candidaţilor la examenul de grad principal – 3 noiembrie 2017
UPDATE 29 octombrie 2017
IAŞI:. Examenul de grad principal 2017 – listele candidaţilor
UPDATE 13 octombrie 2017
IAŞI:. Examenul de grad principal – derogarea de la condiţia de experienţă profesională
Examenul de grad principal 2017 are loc, în acest an, în luna noiembrie, anunţă Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România.
Pe 2 noiembrie vor susţine examenul asistenţii medicali generalişti, surorile medicale si oficianţii medicali.
Asistenţii medicali din alte specializări sunt programaţi pe 3 noiembrie 2017.
Asistenţii medicali ieşeni se pot înscrie la examen în perioada 9-25 octombrie 2017, la sediul Filialei Iaşi a OAMGMAMR, str. Piaţa Unirii nr.5.
Taxa de participare la examen este de 150 lei/participant. Suma se va plăti în contul IBAN RO49UGBI0000362008983RON, deschis la GARANTI BANK, beneficiar OAMGMAMR, CIF 15346984. Pe documentul de plată, plătitorul va menționa „Suma de participare examen grad principal 2017”.
Documente necesare înscrierii:
(1) La înscriere, candidatul va depune un dosar cu şină, care va conţine următoarele documente:
a) cererea de înscriere cu datele de contact;
b) copia actului de identitate;
c) copia diplomei de absolvire/licenţă sau echivalentă a uneia din următoarele categorii de instituţii de învăţământ: liceu sanitar; şcoală postliceală sanitară; colegiu medical universitar; facultate de medicină/ de asistenţă medicală/ de moaşe; La înscriere candidatul prezintă actele de studii în original, urmând ca persoana care primeşte documentele să certifice „în conformitate cu originalul” pe copiile de pe actele de studii aflate la dosar;
d) copia atestatului de echivalare, după caz;
e) în cazul candidaților cu formare profesională efectuată în străinătate și recunoscută în România, în condițiile legii, candidatul va depune copia diplomei obținute în străinătate însoțită de traducerea legalizată în limba română și de copia documentului de recunoaștere a calificării în România;
f) adeverinţă eliberată de angajator din care să reiasă, după caz:
(i) experiența profesională cumulată de minimum 5 ani la data susținerii examenului, dobândită în condițiile legii în specialitatea atestată de titlul de calificare, indiferent de nivelul acestuia;
(ii) experienţa profesională dobândită în condiţiile prevăzute la art. 19, alin.(2) din Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1044/2016 pentru asistenţi medicali generalişti şi pediatrie care au absolvit cursul de specializare conform prevederilor Ordinului ministrului sănătăţii nr.613/2013 privind aprobarea Normelor de organizare și desfășurare a programelor de pregătire pentru obținerea specializărilor în domenii complementare specialității de bază de către asistenții medicali generaliști și asistenții medicali de pediatrie, cu modificările şi completările ulterioare.
g) copia actelor de schimbare a numelui, după caz;
h) dovada plăţii sumei de participare la examen.
(2) Candidaţii care au desfăşurat activitate de voluntariat vor depune contractul de voluntariat, încheiat în conformitate cu prevederile Legii nr. 78/2014 privind reglementarea activităţii de voluntariat în România, şi Certificatul de voluntariat emis de către organizaţiile gazdă, încheiat conform art. 10 alin. (4) din Legea nr. 78/2014 privind reglementarea activităţii de voluntariat în România; vechimea acumulată în perioada de voluntariat se calculează în funcţie de timpul efectiv de lucru prestat;
(3) În situaţia în care solicitantul a exercitat profesia pe teritoriul altui stat, acesta va depune, în copie legalizată şi traducere legalizată, documente emise de autoritatea competentă a statului în cauză din care să rezulte perioadele de exercitare efectivă şi legală a profesiei pe teritoriul acelui stat;
(4) Pe coperta dosarului de înscriere se trec: numele şi prenumele candidatului cu iniţiala tatălui, numele purtat anterior (după caz), specialitatea în care s-a înscris la examen, numărul de telefon al candidatului.
Examenul de grad principal se organizează pentru: asistenți medicali generaliști, moașe, asistenți medicali (Balneofizioterapie și recuperare medicală; Farmacie; Igienă și sănătate publică; Igienist de cabinet stomatologic; Stomatologie; Laborator; Medico-social; Nutriție și dietetică; Radiologie și imagistică medicală), surori medicale și oficianți medicali.
Descarcă Cererea de înscriere (format .PDF)
Tematica şi bibliografia:
Asistent medical generalist
Radiologie
Medico-social
Igienist de cabinet stomatologic
Moaşe
Stomatologie
BFT
Laborator
Nutriţie şi dietetică
Farmacie
Igienă şi sănătate publică
Legislaţie pentru examenul de grad principal 2017:
ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 144 din 28 octombrie 2008 (*actualizată*)